Opel is het meest innovatieve merk van 2010

Opel Astra Turbo
Opel scoort hoog op vlak van innovativiteit, zowel de Meriva als de Astra werden bekroond en het merk kreeg de onderscheiding “meest innovatieve merk van 2010”.

Opel kwam als de grootste winnaar uit de bus van de Plus X Award 2010, ’s werelds grootste wedstrijd voor technologie-, sport- en lifestyleproducten. Opel speelde een ware glansrol met overwinningen voor de Meriva in de categorieën innovatie, design, functionaliteit en ergonomie en ook de Astra eindigde bovenaan voor design, functionaliteit en ergonomie. Dankzij deze zeges in een totaal van zeven categorieën kreeg Opel de onderscheiding van ‘meest innovatieve merk van 2010″ in de autosector. Daarmee versloeg de constructeur verscheidene prestige- en sportwagenconstructeurs. De Meriva en Astra werden ook uitgeroepen tot ‘Beste product van het Jaar 2010’ in hun respectievelijke segmenten.

Duizenden producten namen deel aan de Plus X Awards, deze werden geëvalueerd door een 144-koppige jury uit 32 landen. De onderscheiding bekroont uitzonderlijke realisaties in de categorieën innovatie, kwaliteit, design, werkingscomfort, ergonomie en ecologie. Opel is uiteraard erg trots op de onderscheiding, volgens het merk tonen ze aan dat de merktroeven zoals design en functionaliteit ook worden erkend door het grote publiek.

De nieuwe Meriva gaat prat op tal van innovaties zoals de FlexDoors en het Flexspace-zetelsysteem. De veelzijdige monovolume is vanaf 16 juni beschikbaar bij de dealers met prijzen die starten bij 15.350 euro. Ook de vijfdeurs Astra scoort hoog op het vlak van design, functionaliteit en ergonomie. Daarnaast blijft ook het verbruik met binnen de perken met de 1.3 CDTI ecoFLEX. Deze stoot maar 109 gram/km uit en verbruikt tegelijk slechts 4,1 liter/100 km. In heel Europa werden van de Astra al ruim 150.000 bestellingen genoteerd.

Opel Meriva nieuwe

Deel dit bericht:

Reageer

Reactie aan het plaatsen...