BMW Brand Store Brussel
BMW heeft gisteren in Brussel de eerste nieuwe BMW Brand Store ter wereld geopend.

Merkbeleving is anno 2014 belangrijker dan ooit tevoren, ook in de autosector. Klanten kopen niet zomaar een auto, ze identificeren zich ermee en met alles waarvoor het merk in kwestie staat. Natuurlijk is ook BMW zich daarvan bewust en opent de blauw-witte propeller de eerste BMW Brand Store die beantwoordt aan alle nieuwe criteria van het merk. En al zouden we er niet zomaar een bericht aan wijden, het feit dat deze eerste BMW Brand Store van de nieuwste generatie net in ons land geopend werd, verdient toch even onze tijd.

De nieuwe BMW Brand Store, die op dezelfde centraal gelegen locatie werd opgetrokken als de eerste in 2007, is volledig ontworpen rond de merkbeleving. Ian Robertson, lid van het Directiecomité, verwoordt het als volgt:

We willen dat onze klanten zich altijd welkom voelen in een interactief kader. Ons doel is om alle bezoekers een plaats aan te bieden voor merkbeleving, een plaats waar ze de vele facetten van ons merk kunnen ontdekken

Binnen de BMW Brand Store ontdekken bezoekers het merk via verschillende thematische ruimtes. In één ervan vinden ze vanzelfsprekend de laatste nieuwe modellen, die regelmatig vernieuwd worden. Maar ook een BMW M ruimte met onder andere de nieuwe M3 en M4 is van de partij. Vanzelfsprekend kon een ruimte rond het BMW van de toekomst, BMW i, niet afwezig blijven. Motorfietsen, de prestigieuze geschiedenis van het bedrijf en een blik op alle geavanceerde technologieën vervolledigen het bezoek.

Zelf de BMW Brand Store bezoeken kan op de Waterloolaan 23-24 in Brussel, het bezoek afsluiten kan je steeds met een etentje in het restaurant Enjoy, gesitueerd in de directe omgeving van de Brand Store.

BMW Brand Store - Brussel 2014