Opel Adam
Opel ontving al meer dan 20.000 bestellingen voor haar stadsvriendelijke Adam.

Onlangs mocht onze eigenste WB nog een oordeel vellen over Opels nieuwste verkoopmonster: de Adam 1.4 Slam. Zijn oordeel luidde: “Opel is geslaagd in hun opzet en komt met een scherp geprijsd product”, waarna hij afsloot met: “net als hen zijn we dan ook benieuwd hoe deze nieuweling door het publiek zal worden ontvangen”. En net op deze laatste vraag kunnen we nu antwoord geven.

De Opel Adam wordt met open armen ontvangen bij het publiek en is ondertussen al meer dan twintigduizend keer besteld sinds Oktober vorig jaar. Het is erop of eronder voor GM, dat de laatste jaren verlies boekte met negen nullen. De überpersonaliseerbare Adam moet dus als zoete broodjes verkopen en Opel zal er met hun 61.000 uiterlijke en 82.000 innerlijke combinaties alles aan doen om haar target te bereiken. Met een start als deze lijken ze alvast goed op weg!