Facelift voor de Renault Espace

Renault Espace 2012
Renault was destijds de eerste Europese constructeur met een monovolume. De Espace ging inmiddels al 1,2 miljoen maal over de toonbank en krijgt nu een opfrisbeurt.

Aan de buitenkant zien we duidelijk dat er wat veranderde, al zijn de ingrepen al bij al klein gebleven. Het logo is wat groter geworden en werd iets verticaler geplaatst op een brede zwarte band aan de voorkant. Op die manier moet het logo volgens Renault meer in het oog springen. Ook de koplampen zien er lichtjes verschillend uit.

Veel details willen ze bij Renault nog niet meedelen, wat we wel nog te horen krijgen is dat de wagen op het Autosalon van Parijs onthuld zal worden, september dit jaar. Alle kernwaarden van de Renault Espace – en dan denken we aan ruimte, moduleerbaarheid, comfort en veiligheid – blijven behouden bij deze nieuwe versie, aldus Renault.

Renault Espace 2012Renault Espace 2012

Deel dit bericht:

Reageer

Reactie aan het plaatsen...