Fiat 500 Gucci Natasha Poly
Fiat en Gucci zijn gestart met een advertentiecampagne rond de Fiat 500 by Gucci, fotomodel Natasha Poly moet de speciale editie promoten.

In maart, op het autosalon van Genève, stelde Fiat samen met Gucci de nieuwe speciale editie van de iconische Fiat 500 voor. Eerder deed het merk al hetzelfde met het kledingmerk Diesel, maar deze keer gaat het resoluut de chiquere toer op. Fiat gaat namelijk in zee met het Franse modehuis Gucci, dat bekend staat om zijn stijlvolle kledij. Het was Fiat’s wonderkind Lapo Elkann, die op marketingvlak nog steeds een grote vinger in de pap te brokken heeft bij Fiat, die met het idee op de proppen kwam om met Gucci samen te werken. Gucci’s creatieve directrice Frida Giannini was meteen verkocht, aangezien ze veel gelijkenissen ziet tussen de Fiat 500 en Gucci. Beiden zouden ze reizen in stijl mogelijk maken.

Natasha Poly zal samen met de Fiat 500 by Gucci in verschillende magazines verschijnen, ze draagt daarvoor uiteraard een uniek lederen kleed van Gucci. De foto zal dit jaar ook in verschillende publicaties gebruikt worden ter ere van 150 jaar Italiaanse eenheid en de 90ste verjaardag van Gucci. Wie interesse heeft in de nieuwe speciale editie van de Fiat 500, kan de wagen tussen 1 april en 30 juni exclusief bestellen op www.500bygucci.com. De startprijs bedraagt 17.100 euro. De commerciële lancering start vanaf juni, de Fiat 500 by Gucci zal dan metropolen zoals Parijs, Londen en Tokyo aandoen.