Volvo XC90
Het voortbestaan van de Volvo XC90 was binnen Volvo zelf een tijdlang een heikel punt. Nu lijkt er toch een vervolg te komen op het succesmodel. 

Tegen 2020 wil Stefan Jacoby, de CEO van Volvo, 120.000 Volvo’s aan de man brengen. Het grootste deel van de verkoopcijfers moet op korte termijn gerealiseerd worden door de ’60-Reeks’, zijnde de Volvo XC60, S60 en V60. Er zijn natuurlijk evenwel ook andere producten in het gamma die, alles samengeteld, zeker en vast ook een substantieel deel uitmaken van de totale verkoop.

En één van de niche-producten die Volvo aan de man zal brengen, is een nieuwe Volvo XC90. Volvo rekent er zelfs op dat de XC90 op middellange termijn een aanzienlijk deel van de totale verkoop zal uitmaken. Dit bericht drukt de geruchten dat Volvo geen opvolger voor de XC90 op de markt zal brengen de kop in. (via AN)

Lees hier onze rijtest met de Volvo S60.
Lees hier onze rijtest met de Volvo V60.
Lees hier onze rijtest met de Volvo XC60.