Lamborghini start met webwinkel

Lamborghini Webwinkel
Lamborghini heeft een nieuwe webwinkel gelanceerd waar je officieel Lamborghini goodies kan kopen.

De webwinkel is volgens CEO Stephan Winkelmann een voortzetting van de doelstelling om hoogwaardige producten aan te bieden die klanten het gevoel van de super sportwagens moet geven in alle aspecten van hun leven. Het aanbod is dan ook erg uitgebreid, gaande van koffietassen tot polo’s en schaalmodellen.

Lamborghini heeft reeds sinds 1999 zijn eigen fashion divisie, het merk wil dan ook niet enkel rijdende luxe aanbieden maar het merkimago ook uitbuiten door merchandising aan te bieden. Lamborghini kijkt hier ongetwijfeld in de richting van Ferrari, waarvan het geen geheim is dat het meer verdient aan merchandising dan aan het bouwen van sportwagens. Wat vinden jullie ervan dat merken allerlei producten met hun merklogo proberen te slijten? Maken of kraken?

Lamborghini Webwinkel

Deel dit bericht:

1 reactie op "Lamborghini start met webwinkel"

  1. TDB 09-11-2010 om 12:56

    Lamborghini koffie-tassen?
    Best hilarisch!

Reageer

Reactie aan het plaatsen...