Lancia Musa 2010
Lancia heeft voor de Musa enkele nieuwe milieuvriendelijke motoren in petto, de zuinigste stoot maar 109 gram CO2/km uit.

Lancia stelt namelijk een nieuwe 1.3 MultiJet voor met 95 pk die gekoppeld wordt aan een Start/Stop-systeem en zo met een handbak amper 114 gram CO2 per kilometer uitstoot, als je voor een gerobotiseerde vijfbak kiest zakt de uitstoot tot 109 gram CO2 per kilometer. De beste waarde in de categorie van de compacte monovolumes. Aangezien de Musa met deze motor minder dan 115 gram CO2 per kilometer uitstoot heeft hij recht op een overheidspremie van 3% op de aankoopprijs.

De 1.3 MultiJet is ook beschikbaar met 70 pk en zonder Start/Stop-systeem. In het motorgamma vinden we verder nog twee benzinemotoren, beide met een cilinderinhoud van 1,4 liter en met 77 of 95 pk. Wie liever voor een krachtige diesel gaat kan kiezen voor de 1.6 MultiJet met 115 of 120 pk, deze wordt tevens met een Start/Stop-systeem uitgerust.

De Lancia Musa wordt met vier afwerkingsniveaus aangeboden: Argento, Oro, Platino en Poltrona Frau. Die laatste omvat onder andere een specifiek logo in de deurstijlen, overvloedig gebruik van leder, een panoramisch zonnedak, ESP, radio met CD-speler, 16″ lichtmetaal, airco met twee zones en mistlampen. Hij is beschikbaar met de 1.4 benzine 95 pk, 1.3 Multijet 95 pk en 1.6 MultiJet 115/120 pk.

Voor de Lancia Musa met 1.3 MultiJet 95 Pk Start/Stop gelden volgende prijzen (incl. BTW, zonder overheidspremie):

Argento: € 18.590
Oro: € 20.000
Platino: € 21.900
Poltrona Frau: € 23.100

Lancia Musa 2010 Interieur