Enco Exclusive Gladiator 700: waarom?

enco-exklusive-gladiator-700-gt-biturbo
Wanneer een tuner zich verveelt gaat hij aan de slag met de Porsche Cayenne. Ook Enco Exclusive vond dat het zich aan de Cayenne moest vergrijpen.

Blijkbaar vonden ze bij Enco de Gemballa-versie van de Porsche Cayenne niet zo geslaagd en besloten ze het zelf beter te doen. De ‘verbeteringen’ die Enco aanbracht zijn opvallend. Zo staat de Enco Gladiator – zo heet deze wagen – op 23″ velgen en kreeg hij een nieuwe bodykit. Bovendien hangt de Gladiator 50mm lager tegen de grond dan de Porsche Cayenne en beschikt hij over een achterspoiler, de loodzware Cayenne leverde blijkbaar niet genoeg downforce.

Onder de motorkap huist een opgekietelde motor, die 700 pk levert. Dat vermogen werd bereikt dankzij een grotere turbo, een nieuwe luchtfilter en een sportuitlaatsysteem. Binnenin vinden we rood carbon, kuipstoelen en zelfs een rolkooi. ‘Geniet’ van de foto’s, mensen die net ontbeten hebben, raden we weliswaar aan binnen enkele uren terug te surfen. (via GlM)

Enco Exclusive Gladiator

Enco Exclusive Gladiator

Enco Exclusive Gladiator

Enco Exclusive Gladiator

Enco Exclusive Gladiator

Deel dit bericht:

1 reactie op "Enco Exclusive Gladiator 700: waarom?"

  1. XliljeezyX 14-10-2009 om 11:34

    Waarom een zichtbaare rolkooi in een cayenne?

Reageer

Reactie aan het plaatsen...