De Opel Insignia valt niet meer aan te slepen, de wagen is momenteel reeds 150.000 keer verkocht en kaapt ook alle publieksprijzen weg.

De Opel Insignia breidt zijn indrukwekkende collectie trofeeën verder uit door nu ook de populairste internetverkiezing van de Europese autosector te winnen, de Internet Auto Award 2009 van AutScout24. De Insignia won in de categorie ‘Populairste auto van Europa’ met een duidelijke voorsprong.

Carl-Peter Forster, voorzitter van de raad van toezicht van Opel, nam de onderscheiding, beter bekend als de ‘Carolina’, in ontvangst tijdens de officiële prijsuitreiking in München. “Deze nieuwe onderscheiding voor de Insignia bewijst dat we de juiste mix hebben gevonden: een sportief, elegant design, gecombineerd met innovatieve technologie. De nieuwe Opel-filosofie valt ook bij de klanten in de smaak. We hebben in heel Europa al meer dan 150.000 exemplaren van de Insignia verkocht.”

Ook op ons heeft de Insignia een positieve indruk nagelaten, in onze rijtest van de Berline en Sports Tourer waren we erg positief over de nieuwe middenklasser van Opel.